اعضای کارگروه تحلیل آزمون دانشکده پیراپزشکی
اعضای کارگروه تحلیل آزمون دانشکده پیراپزشکی
ردیف |
اعضای کمیته |
شماره داخلی |
ایمیل |
1 |
خانم دکتر پرستو پارسائی محمدی |
2682 |
parsaei@ajums.ac.ir |
2 |
خانم دکتر نسرین امیر رجب |
5450 |
amirrajab-n@ajums.ac.ir |
3 |
خانم دکتر فاطمه مقصودی نیا |
2927 |
Maghsoudinia-f@ajums.ac.ir |
4 |
سرکار خانم نوشین سروی سرمیدانی |
5436 |
Nooshinsarvi9192@gmail.com |
5 |
آقای مهندس احمد عزیزی |
2680 |
azizimaster@gmail.com |
6 |
خانم دکتر فاطمه برازجانی |
2665 |
borazjani-f@ajums.ac.ir |
7 |
سرکار خانم رباب گلکار (کارشناس تحلیل آزمون) |
5437 |
golkar.rb.mm@gmail.com |
اهم وظایف اعضاءکارگروه تحلیل آزمون:
1) حضور فعال اعضا در جلسات کمیته تحلیل آزمون
2) پیگیری امور مربوط به ارزیابی و تحلیل آزمون های برگزار شده در طول ترم در گروه آموزشی مربوطه
3) همکاری در اجرای شیوه نامه ها و دستورالعمل های مربوط به ارزیابی و تحلیل آزمون بر اساس مصوبات دانشگاه، دانشکده و گروه مربوطه
4) شرکت فعال در جلسات دفتر توسعه آموزش دانشکده
5) انجام سایر امور محوله از سوی دفتر توسعه آموزش دانشکده
واحد ارزشیابی
- ارزیابی درونی -
ارزیابی درونی فرایند تعیین، تهیه و گردآوری داده ها و اطلاعات مناسب، مرتبط و به روز درباره واحد آموزشی به منظور قضاوت و تصمیم گیری جهت بهبود کیفیت و اصلاح ضعف ها از طریق مشارکت مستقیم اعضای هیئت علمی است. ارزیابی درونی در سطح گروه آموزشی انجام می پذیرد و برای این منظور اعضای هیئت علمی به قضاوت درباره کیفیت آموزشی و پژوهشی گروه خود می پردازند و انتخاب عوامل، ملاک ها، نشانگرها و استانداردها بر عهده اعضای هیئت علمی است. در این گونه ارزیابی با توجه به این که اعضای هیئت علمی در فرایند قضاوت کردن درباره کیفیت فعالیتهای آموزشی و پژوهشی گروه خود اظهار نظر می کنند، اهداف گروه آموزشی نیز درک می شود. ضمن اینکه انگیزه اعضای هیئت علمی در انجام کوشش های لازم برای تحقق اهداف نیز افزایش می یابد. علاوه بر آن نقط قوت و ضعف، فرصت ها و عوامل بازدارنده نیز توسط گروه آموزشی آشکار و پیشنهادات مناسب و سازنده ای برای بهبود کیفیت مستمر به صورت گزارش عرضه می شود. ارزیابی درونی مرحله آغازین کاربرد الگوی اعتبارسنجی است. در این مرحله گروه آموزشی به منظور خود در آینه دیدن، اقدام به ارزیابی می کند تا جنبه های قوت و ضعف خود را دریابد و به اصلاح ضعف ها بپردازد و نهایتا کیفیت آموزشی و پژوهشی گروه آموزشی بهبود پیدا کند.
گزارش ارزیابی درونی نیز اصولاً به عنوان فراهم کننده اطلاعات برای ارزیابی بیرونی به کار برده میشود. بنابراین ارزیابی درونی برای سازمان های یادگیرنده اطلاعات با ارزشی را جهت توسعه آن ها فراهم می کند، به طوری که با جمع آوری اطلاعات، تحلیل و عرضه بازخورد، پشتیبان تصمیم گیری مدیریت می باشد.
فرایند ارزیابی درونی را می توان طی دوازده گام به اجرا در آورد. در اینجا هر یک از این گام ها فهرست می شود:
آشنایی اعضای هیئت علمی واحد مورد ارزیابی با هدف، اصول و روش اجرای ارزیابی درونی
تشکیل کمیته ارزیابی درونی
تهیه برنامه زمان بندی اجرای ارزیابی درونی
تعیین عوامل، ملاک ها و نشانگر های ارزیابی درونی
تعیین الزامات برای قضاوت درباره کیفیت
مشخص کردن داده های مورد نیاز برای ارزیابی درونی
انتخاب یا تدوین ابزار اندازه گیری برای گردآوری داده ها
گردآوری داده ها
تنظیم و تحلیل داده ها و قضاوت درباره کیفیت عوامل مورد ارزیابی
بازنگری و تصریح هدف های گروه آموزشی
تدوین گزارش مقدماتی و توزیع آن برای کسب نظر اعضای هیئت علمی گروه آموزشی درباره پیشنهاد برای بهبود کیفیت گروه آموزشی
تدوین گزارش نهایی
فایل ها
- شیوه نامه ارزشیابی دانشجو گروه تصویربرداری پزشکی و علوم پرتوی
- شیوه نامه ارزشیابی دانشجو گروه هوشبری
- شیوه نامه ارزیابی دانشجو گروه علوم آزمایشگاهی
- شیوه نامه ارزشیابی دانشجو گروه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی خرداد 1402
- شیوه نامه ارزشیابی دانشجو در گروه آموزشی فناوری اطلاعات سلامت
- ارزشیابی دانشجو گروه تغذیه
- چک لیست ارزیابی سئوالات چند گزینه ایی
- چک لیست ارزیابی سئوالات تشریحی
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: